Hepimiz insanız ve insan doğası gereği yaşamı boyunca hata ve hatalar yapar. Önemli olan bu hatalı farkedebilmek ve hatadan dönebilme erdemi göstermektir. Bu erdemi gösterebildiğiniz için tebrik ederim kendi adıma.