Her insan birçok hatâ yapabilir. Fakat hatâ yapanların en hayırlısı çokça tevbe edenlerdir.
yaptığınız güzel erdem bir davranıştır. allah yar ve yardımcınız olsun. arkadaşlarda sağduyuyla yaklaşırlarsa ortada bir sorun yoktur inşallah. iyi forumlar.