Arabalara pek ilgim yoktur, olmadı da ama bu alıp satanlar piyasayı bitiriyorlar; haberleri yok! Yanlış anlamayın ama bu arabaya bu kadar para hayatta vermem ben, peki siz verir misiniz? Bu kadar eder mi? İstediği kadar boyasız falan olsun...
Mesela şöyle düşün...
Adanalılar Şırdana bayılırken, kayserililer pastırma sucuğa bayılıyor, ama şırdanı görünce kayserili burun dudak kıvırıyor.
Yani o ki, araç piyasasında, zevkler tatrışılmaz... 2000 model şahin/doğan boyasız hatasız km de düşük olursa 50 60k ya kadar gidiyor.. 50 60k ya passata biniyoruz, lakin adamtemiz şahin doğanın hastası...
Bu araçlarda, dağ keçisi. 20k ya şuan, taksi çıkması veriyorlar.
Bence alınır. Çünkü bu araç, köy gibi yerlerde kullanmak için birebir. Ama sen veya şehirli biri buna para verip binmez.Çünkü şehir arabası değil.