Arabalara pek ilgim yoktur, olmadı da ama bu alıp satanlar piyasayı bitiriyorlar; haberleri yok! Yanlış anlamayın ama bu arabaya bu kadar para hayatta vermem ben, peki siz verir misiniz? Bu kadar eder mi? İstediği kadar boyasız falan olsun...