Mentollü sigaraları tek tek kaldırdılar. Yakın zaman da bir tane bile kalmayacak. Amaç nedir, insanların keyfiyle neden ugraşırlar anlamış değilim. Çok eski yıllarda salem içerdim bende anılarım tazelendi.