VestaCP kullandığım zaman hacklendiğini, çok güvenli olmadığını falan duymuştum ve okumuştum. Ona rağmen kullanmaya devam ettim ama

İlerleyen dönemlerde falan çöktü bir şey oldu VPSlerimin paneline giremez oldum. Bu da böyle bir anımdır allah belanı versin VestaCP vezir de ettin rezilde ama hala seni seviyorum