TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar gergin olursam olayım evlat denilen güzellik tüm sitresi gerginliği alıyor. Hele birde kız evlat olunca deme keyfine 😊 Allahtan bir de oğlan olunca minnacık bi rahatlama bi rahatlama tüm mutluluklar senin oluyor 😊
Ama önce askerliği bitir sen 😀
Ahaha tahsin abi cansın sen bi yere yazınca okuyunca bile insan mutlu oluyor. Allah bağışlasın 😊😊😊💯