Ne kadar gergin olursam olayım evlat denilen güzellik tüm sitresi gerginliği alıyor. Hele birde kız evlat olunca deme keyfine 😊 Allahtan bir de oğlan olunca minnacık bi rahatlama bi rahatlama tüm mutluluklar senin oluyor 😊
Ama önce askerliği bitir sen 😀