Konu
Efatura hakkında önemli bir detay
03-01-2020, 22:12:47
#18
AlperDemircan
Tatlı tatlı kazığa oturtuyorlar demek ki. Bizim ortağı da geçirmek için ikna etmeye çalışıyordum. 1 yıl sonra 150 liralık şey zorunlu 1000 lira oluyorsa ben öyle sistemin faturasını ......... uçak yaparım.