Şimdi bir tuhaf durumla daha karşılaştık, nasıl oldu bilmiyorum.

01.01.2020 - Biz bu tarihte e-faturaya geçişi tamamladık.

Bugün 19-25 Aralık ayına ait 2 tane Alış faturası geldi

- Bir tanesi olması gerektiği gibi e-arşiv (Çünkü biz o tarihte efatura müşterisi değildik)
- Diğer fatura ise e-arşiv yerine e-fatura gelmiş, fakat tarih 2019 yani biz o zaman e-fatura müşterisi değildik

Bu nasıl olmuş?
Karşı firma Aralık faturasını Ocak'ta kestiği için mi böyle olmuş?
Ticari fatura iptal tarihide geçmiş, panelimden Red işlemi yapamıyorum.

Bu bir usül hatası veya başka bir hata sayılırmı düzeltmek için ne yapmak gerekli?
Yada normal çıktısını alıp e-arşivlerle beraber muhasebeye verelim mi.