Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ona gerek yok hocam uyuşturucu kapsamına alacaksın ve içenlere, satanlara hapis cezası uygulayacaksın ve af vs. de olmayacak. Birkaç hafta sonra unutulur gider zaten bıraktıktan sonra kimse içmek istemez.

Kimse kızmasın sizin hayatınız olabilir ama intihardan farksız bir şey bu. İnsan hayatı bu kadar ucuz değil.
İçenleri ipte mi sallandıralım, kazığa mı oturtalım, yoksa yakalım mı?

Bu nasıl bir bakış açısıdır nasıl ki içmemek sizin hür iradeniz ise içmekte öyle sağlığa zararlıdır içmeyin deseniz anlarım da bu kullandığınız cümlelerin anlaşılabilir bir yanı yok maalesef.