Öncelikle birkaç dizi ile benzerliği konuşuluyor , izlemediğim için o konuda yorum yapamıyorum. Diziyi yazan senarist kısa sürede bitirmek adına aceleye getirmiş gibi duruyor. Diyaloglar çok kısa ve yavan kalmış.Doğal olarak oyuncuların da kendilerini gösterebileceği alan kısıtlanmış. Belki de bilerek yaptılar bilemem.Dizide karakter , senaryo ve oyunculuk bakımından hakkını veren tek kişi Metin Akdülger ( Ozan ) karakteri. Yine de sürükleyici ve farklı olduğu için benim hoşuma gitti. Son sahne ile "2.sezonda neler olacak" diye düşündürmedi değil.