İyi geceler,
Tekirdağ'da kendime ait bahçeli müstakil evimde bedava elektrik üretmek, bu üretilen elektrik ile 2 evimin de ısınma, aydınlatma, elektrikli aletleri çalıştırma kısacası her işimi bedavaya getirmek istiyorum.
Bunun için en ucuz altyapı nedir? Yazın kışın elektrik harcamalarımı bedavaya getirmek için nasıl bir alt yapı kurmam lazım? Çatıya nasıl bir sistem kurulabilir?