Cevaplar için çok teşekür ederim.
@Kapteyanteknoloji; php mail() fonksiyonu kullanılabiliyor mu
@CliaWeb; maalesef bende aynı durumu
@Sonyazilim; a belirttim. Yazılımı satın alırken kendileri çok yardımcıda oldular hosting konsunda da indirim yapıyorlar fakat ben alternatif yöntemler arıyorum. Hali hazırda bi reseller paketim var ve henüz yenilendi bu nedenle buna ödeyeceğim para çöpe gidecekmiş gibi hissesiyorum.