s_soylu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar

sonyazilim adlı kullanıcımızdan aşağıda linki bulunan ajans yazılımını satın aldım. İlgili yazılımda üye olduktan sonra iletişim paneline bilgi girildiğinde üye onay formunda mail gönderimi için php mail() fonksiyonu kullanılmakta. bana bu scripti kullagileceğim ekonomik bir script arıyorum

Acil yardımcı olursanız memnun olurum.
Merhaba s_soylu,

mail() fonksiyonu maalesef özellikle paylaşımlı hostinglerde spam çıkışı için en basit kullanılan yöntem olduğundan genellikle kapalıdır.

Sunucu da kiralasanız, paylaşımlı hosting de alsanız mail() fonksiyonunun kapalı olmaması ve kullanılması ciddi sorunlara yol açar. Scriptinizin bu açıdan smtp / phpmailer desteklemesi gerekmektedir.

İyi çalışmalar.