Bu GSS'yi savunan arkadaşları anlamak güç. 2015 yılından bu yana 4 bin 500 lira civarında prim ödemesi yapmışım. Hatta az önce 3 aylık biriken 230 lirayı ödedim. Bu sürede ise birkaç kere soğuk algınlığı için devlete gittim. Her gittiğimde de hem muayene ücreti hem de reçetelerdeki ilaçlar için ilaç katılım payı ödedim. Madem bu paraları ödeyecektim, ben niye 4 bin 500 lira prim ödediğimi anlamadım? Savunanlar anlıyor madem, bana da anlatsınlar lütfen.