thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabanın içini göstermek için dahiliyeye mi gitmeliyiz ?
İşin açıkçası araç için olduğunu bir anlık görmedim hastane iicin sanmıştım 😔