Çok sakat bir ithalat kalemi bu. Zamanında ben de niyetlendim ama vazgeçtim.
Onun yerine sana tavsiyem şudur; yurt içinde uygun bir toptancı bulup, uygun fiyata ürün satın almandır.
Çin, bunun ana vatanlarından biridir ama çok zarar edebilirsiniz. Örneğin 1 tır mal aldınız, ilk kademe sağlam olur, altındakiler hep çürük mal olur.
Vergiler, prosedürler vs derken zarar bile edebilirsiniz. Hesap yaptığınız zaman, yurt içi toptancıdan aldığınız mal ile Çin'den aldığınız mal arasında çok uçuk kaçık fark olmadığını göreceksiniz.
Riske değer mi? Ona siz karar verin.
Çok yüklü mal almayacaksanız ve çok paranız yoksa, sakın denemeyin.
Ha varsa 10 tır mal çekecek paranız, o ayrı konu tabi. Atlar gidersiniz Çin'e. Mal yüklenirken başında olursunuz ve tüm süreci takip edecek bir ekibiniz olur. O zaman elbette olay farklı olur.