Konu
Hangi Araba Lastiğini Kullanmalıyım ?
03-01-2020, 09:25:42
#4
jehatcevik
mersinde kış lastiğine gerek yok dediğim gibi, ne kar ne de buzlanma oluyor
ama zincirşart dediğiniz gibi