7-8 ay önce aracı muayeneye götürdüm. Egsozdan kaldı. Sorunu halledip ayın 30'una aysonuna gelin dediler. O ay tesadüf 31 çekiyormuş benim de aklımda aysonu kaldığı için unuttum ve 31'imde gittim. Görevli benden günü geçirdiğim için tekrar sıfırdan muayene ücreti aldı. Ben de dalgınlığıma gelmiş randevuyu 1 gün geç almışım internetten dedim. O da keşke randevusuz gelseydiniz sizi araya alır hallederdik dedi.

Demek ki oluru varmış.