Konu
Hangi Araba Lastiğini Kullanmalıyım ?
03-01-2020, 09:00:45
#3
Hattushil
Hocam arkadaşım da dediği gibi zincir bulundur. Bir de fazla pahalı olmayan lassa'nın snowway 4 kış lastiğinden taktir derim.
Bir de alacağın lastik ebadı aracının önerilen ebadı olsun.
İyi yolculuklar şimdiden.