Her ihtimale karşı yanında zincir bulundurman gerekli bence, sağlığın açısından. Ben İzmir de oturuyorum, cenaze sebebiyle zonguldağa gitmem gerekli aracım 2014 opel insignia, ağır bir araba yol tutuşu vs çok iyi, ama zonguldağa giderken bazı yerlerde buzlanma olmuştu, bir kaç kere araba kaydı, dediğim gibi zincir alman yanına kar olur