Herkese Günaydın
Arkadaşlar aracımın lastiklerini değiştirmem lazım ama Mersin gibi yazlık bir yerde oturuyorum, burada kış lastiği zorunlu değil. 20 gün sonra memleketim olan Batman'a gidip geleceğim, bir de ara sıra yaylaya karlara gidip gelmeyi severim. Sizce sıfır yaz lastiği işimi görür mü ?