Paşamın keyfi ne zaman isterse o zaman faizsiz ödeme yapacak, oh ne ala.
Bu kadar millet salak zaten günü gününe ödemesini yapıyor, bir siz akıllısınız.
Ödeyecek durumunuz yoksa da yardımcı oluyor bu devlet. Siz hiçbir aksiyon almamışsınız sonra gelip burada ahkâm kesiyorsunuz.
hocam saglıktan bahsediyoruz. saglıgın parası mı olur ne gerek var. surilere saglık ücretsiz olabiliyorsa kendi milletimize de ücretsiz olabilir diye düşünüyorum. sıgıntı gibi yaşamanın manası yok. kanal istanbula milli bütçe ile gerekirse yaparız diyenler saglıgı neden ücretsiz yapamıyor. zaten oraya harcanacak para ile saglık sektörü ücretsiz hale getirilebilir çok rahat.