Paşamın keyfi ne zaman isterse o zaman faizsiz ödeme yapacak, oh ne ala.
Bu kadar millet salak zaten günü gününe ödemesini yapıyor, bir siz akıllısınız.
Ödeyecek durumunuz yoksa da yardımcı oluyor bu devlet. Siz hiçbir aksiyon almamışsınız sonra gelip burada ahkâm kesiyorsunuz.
İşte birşeyi savunmak için fikir sahibi olmaya görek yok gördüğünüz gibi.
Ben gittim gelir testi yaptırdım,çalışmıyordum sigortalı değildim ve 4 bin TL borcum var gss prim borcu olarak.
Çalışmayan yani ''işsiz'' birine gssye bağlıyor devlet ve aylık 80-90 tl yazıyor ne kadar isterse borçlandırıyor seni.
Ben sağlık hizmeti almadım,yaklaşık 5 yıldır 1 defa bile hastaneye bile gitmedim çok şükür ama 4 bin TL borçluyum,neden?
Gelir testi de yaptırdım,işsiz olduğumu da beyan ettim buna rağmen 4 Bin TL borcum var, neden ?
Neden biliyor musunuz ? sizin gibiler yüzünden, kayıtsız şartsız herşeyi desteklersiniz .
Çünkü vicdanınız kör olmuş,partizanlık gözünüzü kör etmiş be.
İnsanlar yoksul , evini geçindiremiyor iş bulamıyor intihar ediyorlar.
Atanamadıkları için öğretmenler intihar ediyor.
Pazara gidelim diyen eşine cebimde para yok diyemediği için,gururuna yediremediği için intihar etti daha geçen haftalarda birisi.
Ve cebinden 2 TL çıktı.
Yazık,mahvediyorsunuz bu ülkeyi düşünceleriniz ve vicdansızlığınız yok ediyor insanlığı.