Mutlaka forumun bununla alakali kurallari vardir. ama benim kendimce fikrim. Hic bir ticaret yapilmamis birine trade vermeyi dogru bulmuyorum. lakin karsi tarafla yapilan bir ticaretin sonunda güven tesekil eden durumlar söz konusuysa böyle insanlarin topluma kazandirilmasi adina , nezaketten destek olmak daha dogrudur diye düsünüyorum.. Bazi arkadaslar bir yandan dogru sözler söylemisler. Iade etmek + birsey degil elbette degil. Ama internet ortaminda delikanlilik ister bu islemleri yapmak. karekter ister.. burada 50 tane ticareti olup da farkli bir mebla geldiginde ortadan kaybolan ne insanlar gördü bu forum o yüzden. verdiginiz her trade ya o kisiyi alim yapar yada zalim bunu iyi ayirt etmek gerekir diye düsünüyorum.