Saat 9 dan beri acil de bekliyorum yeğenimin 39 derece ateşi var babasının sigortasının üstünde faydalanıyor 39 derece ateşi olmasına rağmen işlem süresi 4 saat sürdü . Eczaneye geldik ödediğimiz miktar 126 TL ben yanarım bu paraya. Hem babası çalışsın sigorta ödesin üstüne 126 TL ile ilaç alsın yahu 4-5 ilaç ne kadar tutabilirki ?
Bir insan bir şey yapıyorsa ya tam yapar ya hiç yapmaz. Sen yol yaparsın ama o yolun geçiş ücreti olur der düdüklemeye devam ederler. Yazık vallahi yazık . İlk fırsatını bulduğum anda yurt dışına çıkıcam bu nedir arkadaş. Kendi ülkemizde ki yabancılar bizden daha rahat yaşıyorlar.