ücreti iade etmesi + bir durum değil bunu zaten yapması gerekiyor ne için hangi sebebten dolayı trader kullanıcaksınızki bu durumda...
Bence negatif puan verme hakkımız olmalı çünkü hizmet gerçekleşmiyor.
Edit: tarafsız puan vermek hiç aklıma gelmemişti (
@mehmetalibal; hocama teşekkürler.) Bence iade kolay olduysa ve zorluk yaşanmadıysa kişisel inisiyatife bağlı olarak tarafsız da verilebilir.