Merhaba. 2 gun once 301 cektigim bir tane domainim var. Eski domain icin aldigim linkleri yeni siteme cevirmeli miyim? Evet ise hemen mi cevireyim yoksa bekliyeyim ?
Yeni domaine backlink almak icin erken. Backlink almak icin 301'in tam oturmasini beklemek istiyorum. Dogru bir hareket mi?
301 otura kadar eski domaine backlink alsam etki eder mi? Yoksa bekleyip yeni domain'e mi backlink alalim?