Hocam keşke trafik loglarını eski sunucuda tutsaydım... Bu ay ayın yarısında Hetzner e geçtim... ayın yarısında bebekforum un harcadığı trafik 2500 mb adsense gelirleri %100 arttı.. Ben de diyorum o kadar kişi üye oluyor konu yazıyor tıklanmıyor mu? Google ve diğer arama motorlarında da banı yok bebekforum un ama kanıt yok.. Log tutmadım..




Hetzner in bir sıkıntısı ki benim için değil... herşeyi kendiniz kuruyorsunuz... Teknik destek yok.. Aslında var ama ben hiç başvurmadım teknik desteğe adamlara iftira da atmayalım şimdi... Teknik destek de var şimdi gördüm... Ama sunucuyu siz kuruyorsunuz... Herşeyini...