Sözde doğayı düşünüyorlar.. Nükleer santral , Kanal istanbul , her yer taş yapı hepsinin ucunda tek birşey var " Para " başkada birşey yok . poşeti 30 kuruş yaptıklarında doğa oluyor tabi bunlar poşeti 5 lirada yapsa doğayı düşündükleri falan yok kimse kendini kandırmasın