flashomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ve hayattaki en büyük günahımın zina etmek, içki içmek falan değil, et yemek olduğuna inanıyorum."
Hocam et yemek; zina etmek ve içki içmek gibi günah saymak yanlıştır. Konuyu biraz açmamız gerekli.
Kurban kesmek dinimizde haktır fakat belli bir yaşa girmiş ve sadece Allah için kesilen kurban eti haktır.
Hamile kurban kesilmez zaten.
Kaldi ki Anne karnındaki yavruyu çıkartıp kürkünü almak yada yemek canilikten başka bir şey değildir ve günahtır.
Değerli hocam benim inanç dünyam farklı ve bir dine bağlı değil.
O yüzden konuda kendi günahlarımdan bahsettim, bir din adına değil kendi adıma konuştum.