Konu
modem arayüzünden nasıl reset atılıyordu ?
01-01-2020, 21:38:45
#7
Misafir
"Aygıtı yeniden başlat" benzeri bir seçenek olması lazım, onunla yapabilirsiniz, modeme göre arayüz farklılık gösterir.