SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Konuyla alakalı olarak R10'a özel fiyatı özel mesaj olarak iletiyorum.
ödeme geç yapıldıgı için özür dilerim hesabımda para olmadıgı için geç ödedim fakat anlaşma yaptıgımız fiyattan % 50 fazlasıyla geri ödeme yaptım