2.664TL ödeme yapılmış bunun 355 lirasını neden yatırmışlar bilmiyorum ama daha sonra yatırılan fazladan 355'i - bakiye olarak yansıtmışlar.
Edit : Aralık 21'de yatırılmış bir kaç gün sonra anlamışlar geçersiz tıklamayı - olarak yansıtmışlar gibi görünüyor.