dosyayı kaydetmemiştim yapamayınca.opacity mask uyguluyorum.çalışma alanımda usten alta doğru kayboluyor.ama pdf kayıt yapınca kaybolan kısımda gözüküyor.restarize hiç yapmadım onu bi deneyyeim.teşekkürler.hayırlı yıllar dilerim.