fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bugün coğrafi numara için kayıt oluşturdum istediğim numarayıda rezerve yaptırdım. Neyse 30 gün süre dediler ve sözleşme gönderdiler ıslak imzalı kargolayacakmışım, okudum bir kaç maddesine anlam veremedim açıklık getirelim hep beraber diye sizlere sorayım dedim ne demek istiyorlar bu maddelerde?

1.-) Ara Ödeme: NETGSM tarafından gerekli görülen durumlarda haklı sebeplerle ABONE'nin bilgisi haricindeki kullanıma engel olmak, NETGSM alacağı ücretleri güvence altına alabilmek için, aboneliği takip eden herhangi bir tarihte, NETGSM 'in sunduğu hizmetlerin kullanılması sonucu, NETGSM tarafından belirlenen nakden talep ve tahsil edilen tahsilatı müteakip, tahakkuk edilecek fatura tutarlarından mahsup edilen tutarı İfade eder.


2.-)5.6-ÖN ÖDEMELİ ABONElikler';de ABONE kendisine önceden bilgi verilen kullanım süreleri içinde Türk Lirası yüklememesi halinde, hattının önce geçici süreli ve sonra da tamamen görüşmeye kapatılabileceğini kabul etmektedir.

1- kafasına göre belirlediği bi ayda belirlediği bi Miktarı önümüze sunup öde Mi diyecek anlamadım? Biz 9 tl yıllık ne ödemesi yaptıkta böyle bi madde var ? Bir daha ki sene de 9 tl mi isteyecek acaba yoksa kat kat katlanacak mı?

2- her ay para mı ödememizi isteyecek? Belki ilk açtığım 3-4 ay örneğin yüklediğim 20 tl yetecek arayan olmayacak ya da işler iyi gitmeyecek tekrar para mı yükle diyecek?

Son olarak her sene yenileniyor mu bu sözleşme, yoksa örneğin sene sonunda işler iyi gitmedi kapatmak istedim extra ücret isterler mi? Sene dolmadan isterler mi?

Merhaba , Memnuniyet ile tüm sorularınızı cevaplamak isterim


1.-) Ara Ödeme: NETGSM tarafından gerekli görülen durumlarda haklı sebeplerle ABONE'nin bilgisi haricindeki kullanıma engel olmak, NETGSM alacağı ücretleri güvence altına alabilmek için, aboneliği takip eden herhangi bir tarihte, NETGSM 'in sunduğu hizmetlerin kullanılması sonucu, NETGSM tarafından belirlenen nakden talep ve tahsil edilen tahsilatı müteakip, tahakkuk edilecek fatura tutarlarından mahsup edilen tutarı İfade eder.

1 - Cevap : Burda tamamen örnek vererek gidicem ki tam anlamıyla anlata biliyim - Netgsm den bir santral aldınız veya 1.000 adet sms aldınız 300 tl de ödeme yaptınız santral tarafında müşteri memnuniyeti için ödediğiniz rakamdan santral kurulum ücreti anons yaptırdıysanız bunun ücreti ve kullandığıdnız aylar düşülerek tarafınıza iade işlemi yapılır fakat sms tarafında herhangi bir iade olmaz bu maddede onu anlatıyor

1 -2 - Cevap : Siz bizden 1 bin adetlik sms paketi aldınız ve filitreye takıldınız netgsm tarafında kara listeye alınırsınız ve hesabınız durdurulur bu bu durumda sms için ödediniz tutar iade edilmez

2.-)5.6-ÖN ÖDEMELİ ABONElikler';de ABONE kendisine önceden bilgi verilen kullanım süreleri içinde Türk Lirası yüklememesi halinde, hattının önce geçici süreli ve sonra da tamamen görüşmeye kapatılabileceğini kabul etmektedir.

2- Cevap : Ön ödemeli dediği sistem şudur siz bizden bir hat alıyorsunuz yıllık kullanım ve destek ücreti bunun yılllık 9 TL dir siz bizden demo talep ettiğiniz bizde demoyu açtık siz bugün ödicem yarın ödicem dediniz vs... numara kullanıma açıldı ve hala ödeme yapmıyorsunuz burda aboneliğiniz durdurulur

1- kafasına göre belirlediği bi ayda belirlediği bi Miktarı önümüze sunup öde Mi diyecek anlamadım? Biz 9 tl yıllık ne ödemesi yaptıkta böyle bi madde var ? Bir daha ki sene de 9 tl mi isteyecek acaba yoksa kat kat katlanacak mı?

1- Cevap : Tabikide Netgsm berlilediği bir ayda veya miktarda tarafınıza şu tutarı öde diye bir şey uygulamıcak.
1-2 Cevap : 9 TL Yıllık numara kullanım ve Destek ücretidir.
1-3 Cevap : 9 TL makul bir seviyede zam yapıla bilir yapılmayada bilir ama dediğiniz gibi afaki bir zam uygulanmaz.

2- her ay para mı ödememizi isteyecek? Belki ilk açtığım 3-4 ay örneğin yüklediğim 20 tl yetecek arayan olmayacak ya da işler iyi gitmeyecek tekrar para mı yükle diyecek?

1- Cevap : Bu durum alacağınız hizmete göre değişiklik gösterir
1-2 Cevap : yüklediğiniz krediyi dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz herhangi bir süre sınırı bulunmamaktadır.

Son olarak her sene yenileniyor mu bu sözleşme, yoksa örneğin sene sonunda işler iyi gitmedi kapatmak istedim extra ücret isterler mi? Sene dolmadan isterler mi ?

1- Cevap : Sözleşme her sene yenilenmez
1-2 - Cevap : Kapatmada extra bir ücret yoktur fakat 1 sene kullandınız 01.01.2019 tarihinde başladınız kullanmaya 9 tl yide ödediniz 02.01.2020 tarihine gelindiği zaman aboneliğiniz aktif ise sistem sizi yeniden o günkü numara kullanım ve destek ücreti ney ise ondan borçlandırır o borcu ödemeden numarayı iptal edemessiniz.

Umarım aklınızdaki soru işaretlerini giderebilmişimdir

Not : Dilediğiniz zaman aklınıza takılan Netgsm ile ilgili hertürlü sorunuzu memnuniyetle cevaplarım