Kısa sürede tescilleri görmüştüm ama 15-20 dk da ilk defa duyuyorum

Bizim 18 gündür benzerlik aşamasında. Acaba sınıflar arttıkça mı süreç uzuyor. Keşke sıraya göre olsa şu tescil işleri :/
Henüz tescili almadım daha onay süreci var, benim demek istediğim onaya gönderme işlemiydi