Hayatımda ilk defa markalaşma adımı attım ve bir marka ismi / logosu belirleyip tescillemeye karar verdim. Hiç bilmediğim, tecrübemin olmadığı bir konu, ne yaparım nerden başlarım hiç bilmiyordum. Sağolsun Muhammed abi benim nasıl hallederim dediğim işlemleri 15-20 dakika içinde tertemiz bi şekilde halledip marka ismi ve logomu tescilletti. Yılların verdiği tecrübe sayesinde işini çok hızlı/temiz yapması bir yana dursun, sıcak kanlı ve yardımsever kişiliğinden dolayı teşekkürü kendisine borç bilirim.
Marka&tescil işlemlerinde gerçekten başarılı, işinin hakkını veren ve müşterisinin kalbini fethetmeyi bilen birisi. Teşekkürler @WebxGroup;