Hayırlı olsun...
Logo işbaşı baştan sona bütün süreçle ilgileniyor. Benim de e fatura yükümü üzerimden alıyor. Güzel çalışan bir firma.

makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında işlemlerim tamamlandı.

Mali mühür araya hafta sonu girmesi sebebiyle 4'ncü gün ulaştı. (Bizde bu hıza şaşırdık)

Bugünde entegratör logo işbaşıyla aktivasyon ve gib efatura başvuruları tamamlandı.

Artık 01.01.2020 itibarı ile efatura/earşiv kesmeye hazırız.

Tabi önce en azından bir müşterinin ödeme yapması lazım Yarın siftah yaparsak ilk faturayı keseceğiz kısmetse.