Aslında işlemlerim tamamlandı.

Mali mühür araya hafta sonu girmesi sebebiyle 4'ncü gün ulaştı. (Bizde bu hıza şaşırdık)

Bugünde entegratör logo işbaşıyla aktivasyon ve gib efatura başvuruları tamamlandı.

Artık 01.01.2020 itibarı ile efatura/earşiv kesmeye hazırız.

Tabi önce en azından bir müşterinin ödeme yapması lazım Yarın siftah yaparsak ilk faturayı keseceğiz kısmetse.

hakyil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E faturaya entegrator firma ile geçmenizi tavsiye ederim. Sözleşme vs. birkaç gün içinde halloluyor. Mali mühür gelmesi biraz uzun sürüyor bu aralar keşke e imza ile halletseydiniz...

Not:Fatura süreçlerinde mali müşavir bulunmaz sadece yönlendirici görevini üstlenir.