Konu
İlk arayüz denemem
31-12-2019, 14:37:12
#17
jjoker1221
Gayet güzel olmuş
Başarılarının devamını dilerim.
Ama bir çalışma alanı belirle ve o alan içinde çalış sağ sola dağınık olmasın ☺️😊👍👍
Gayet güzel bir çalışma. İlk deneyime göre ileride daha iyi olacağına inanıyorum.