webortami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba sevgili forum üyeleri. Birkaç gündür daha çok can sıkıntısından arayüz yapımlarına sarmış bulunmaktayım.
İlk denemem de bir hosting arayüzü oldu amacım güzel tasarımlar yapabilmek bununla ilgili değerli yorumlarınıza ihtiyacım var.
Aslında sitede bu kadar büyük durmayacaktır. Tuval 1366px olduğu için bu kadar büyük görünüyor çalışmamı 1024px üzerinden yaptım.

y
Merhaba,

Ellerinize sağlık, güzel olmuş hocam ancak turuncu rengi değiştirmeniz gerekiyor diye düşünüyorum. Header kısmında durabilir hoşta durmuş ama input içlerini beyaz yaparsanız daha hoş durabilir renklerde ufak tefek oynamalarla çok çok daha hoş duracaktır. Mutlu Yıllar dilerim.