Merhaba sevgili forum üyeleri. Birkaç gündür daha çok can sıkıntısından arayüz yapımlarına sarmış bulunmaktayım.
İlk denemem de bir hosting arayüzü oldu amacım güzel tasarımlar yapabilmek bununla ilgili değerli yorumlarınıza ihtiyacım var.
Aslında sitede bu kadar büyük durmayacaktır. Tuval 1366px olduğu için bu kadar büyük görünüyor çalışmamı 1024px üzerinden yaptım.
Dinlediğim yorumlara göre düzenlediğim v2 aşağıdadır. Sipariş ver butonuna yapılacak eleştiriler için peşin peşin söylemek istediğim bir türlü güzel bir renk uyumu yakalayamadım orada
