emrtnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle düşünmeniz çok güzel hocam imzadaki kişisel siteme yorumunuzu alırım normalde böyle şeyleri pek doğru bulmam ama ilk olsun bakalım
hocam siteniz açılmadı ara ara tekrar deneyeceğim, içeriklerinizi okuduktan sonra yorumumu bırakacağım.
bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlu yıllar diliyorum... Güzel düşünce... iyi niyetlisiniz.. Bu niyetiniz için teşekkürler. Bu arada mutlu yıllarınız olsun.
teşekkür ederim hocam inşallah herkes için mutlu bir yıl olur