globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet sitesinde çok sayıda yorum okudum.
Kart başvurusu onaylanmayan ve ücreti alamayan kişiler çok fazla..

Kredi kartı onaylanmazsa bile normal banka kartı gönderiyorlarmış.