Passolig kredi kartı başvurusu yaptım ancak 65 tl kurye ücreti ödemem lazımmış.

Daha başvurunun onaylanıp onaylanmadığını bile bilmeden neyin ödemesini talep ediyor anlamadım.

Belki kredi notum eksi olduğu için kart vermeyecekler.

Mail attım sordum ama ücreti mutlaka ödemem gerektiğini söylediler.

Bu kredi kartını kullanan var mı? (başka bankalar kart vermiyor çünkü)