Eskiden irc de saldırı yapardık. Hatlı telefonlarla internete bağlanırdık. Telefon bağlantısını kesip tekrar bağlandığın zaman ip değişirdi.Tekrar aynı sunucuya saldırı yapardık. Hey gidi günler.... heyy