E faturaya entegrator firma ile geçmenizi tavsiye ederim. Sözleşme vs. birkaç gün içinde halloluyor. Mali mühür gelmesi biraz uzun sürüyor bu aralar keşke e imza ile halletseydiniz...
Not:Fatura süreçlerinde mali müşavir bulunmaz sadece yönlendirici görevini üstlenir.
Evet nihayet muhasebeci efatura / earşive geçebileceğimi ve edefterin zorunlu olmadığını kabul etti. Galiba alo maliyeyle görüşmüş.
Mali mühre başvurdum.
Sonrasında
1. Gib üstünden mali mühürle efatura başvurusu kaç günde onaylanır?
2. Tüzel kişilerde var sanırım Gerçek kişilerde Gib başvuru sonrası ıslak imzalı belge kargolamamız gerekiyormu?