Yani hocam sitem yabancı olduğu için yabancı reklamlar gelecek ve tıklama başı 1dolarise benim adsense hesabıma 1 dolar yani o günün dövizi mesela 6 lira geçecek doğru mu hocam.
Türkçe yerine yabancı dil site seçmenin 2 nedeni var.
1. Tık başı ücretin biraz daha yüksek olması.
2. Döviz, liraya göre daha yüksek.
Türkçe sitede bir tıka 0,10 lira yani 10 kuruş alıyorsan, yabancı dilde de 0,10 dolar lira karşılığı yaklaşık 60 kuruş. Hesabındaki biriken para, dolar yükseldikçe lira değeri yükselir, dolar düştükçe de lira değeri düşer. Tabi birde yabancı dil adsense de tık başı gelen ücrette yüksek olduğu için yeme de yanında yat. Mantık tamamen bu.